lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Allerheiligen

Een reactie plaatsen

Er was een tijd dat ik iedere dag naar het kerkhof ging. Die tijd is voorbij. Nu ga ik nog maar zelden. Als ik ga, dan trouwens niet op Allerheiligen, wanneer iedereen die er anders niet komt, wel aanwezig is en met grootse en dure bloemstukken komt aandraven, terwijl de zerken van hun dierbaren er de rest van het jaar leeg en verlaten bijliggen…

Als ik naar het kerkhof ga, ga ik als het er stil is, zodat ik even stil kan staan, bij wat was en bij wat ik nog steeds mis.

Geef een reactie

