lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Tandenloos

1 reactie

Vannacht droomde ik (voor de zoveelste keer) dat ik een paar tanden kwijtspeelde toen ik mijn mond dichtklapte.

Ik had ’t gevoel mijn mond niet meer open te krijgen en toen ik wakker werd, was ik effectief aan het tandenknarsen. Ik checkte dan ook onmiddellijk of ik ze – mijn tanden dus – nog netjes op een rij had.

Geen idee waarom ik dit droom, maar ‘k moet toegeven dat mijn gevoel zegt dat ik beter niet weet wat ik gedroomd heb…

One thought on “Tandenloos

  1. Pingback: Terug van weggeweest | lentebloem

Geef een reactie

