lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gezocht: gordijn

Een reactie plaatsen

Doorgaans zijn onze haarbollen lieve en eigenlijk ook wel gehoorzame beestjes. Je kunt katten wel degelijk leren wat kan en wat niet en ik vind mijn poezels goed opgevoed. Al zeg ik het zelf.

Soms gebeurt er echter toch eens “een accidentje”. Zo waren die haarbollen van ons samen aan het spelen, haalde haarbol 1 uit naar haarbol 2… en opeens zat er een gigantische scheur in het glasgordijn aan de straatkant. Nu ben ik wel niet tuk op dat gordijn (ik vind het zelfs ronduit lelijk), maar dรกt was natuurlijk ook niet de bedoeling! Bovendien kwam het gordijn met het (huur)huis en is het natuurlijk de bedoeling dat het huis in dezelfde staat wordt achtergelaten als toen wij erin trokken (eerlijk: het is nu al in betere staat dan toen, maar da’s een detail, we hadden het over het glasgordijn).

Ik kan dus op zoek naar een oplossing voor een raam van 2,20m breed en 1,50m hoog. Het is namelijk niet de bedoeling dat we ons hele hebben en houden te kijk stellen voor de straat…

Iemand?

Geef een reactie

