lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

#dtv Vrijdag de dertiende

Een reactie plaatsen

Dertien is mijn geluksgetal. Altijd al geweest. Mijn hele leven al kom ik het getal overal tegen en altijd weer bleek er geluk en voorspoed aan verbonden.

Deze maand zijn Lief en ik dertien maand samen. Vrijdag zijn we de dertiende en dan nog wel in de zevende maand van het jaar 2007 en was 7 geen heilig getal?

Alle voortekenen zijn er dus! Ik zeg het u: wij gaan vrijdag de superlotto winnen (en dan ons droomhuis kopen)!

Toch? Alsjeblief?

Geef een reactie

