lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gezonde boerenlucht

Een reactie plaatsen

Lief en ik wonen op de buiten, tussen de velden en weiden, tussen de koeien en de maïsvelden. En we wonen hier graag. Als we drukte en leven in de brouwerij willen, zullen we wel zelf richting stad trekken.

We proberen zo milieuvriendelijk mogelijk te leven. Een voorbeeld daarvan is dat we er bewust voor kiezen om geen droogkast te kopen. Zomer of winter, lente of herfst, de was droogt buiten, aan de lucht. De was hoeft niet per se in een half uur droog te zijn, zo vinden wij.

De combinatie van die twee factoren is overigens nog goed voor de conditie en een goede training in alertheid ook! Als ik buur-boer met zijn tractor met niet zo fris ruikend aanhangsel richting veld zie/hoor rijden, weet ik al dat ik mij héél hard mag haasten om mijn heerlijk geurende lakens, handdoeken en andere was binnen te halen.

Dan durf ik “die gezonde boerenlucht” wel eens te vervloeken!

Geef een reactie

