lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

#dtv Geduld vs. ongeduld

Een reactie plaatsen

Als iemand je op vrijdag zegt dat ze je in de loop van volgende week gaan opbellen, wanneer is dat dan, vanaf wanneer mag je je zorgen beginnen maken?

Hoe langer het telefoontje op zich laat wachten, hoe pessimistischer ik word. Dit wordt noppes, vermoed ik zo, en dat zou ik oprecht jammer vinden.

Of ben ik gewoon ongeduldig en zou ik dan toch nog een beetje hoop mogen hebben?

Geef een reactie

