lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Ben zo terug

Een reactie plaatsen

Als de waarheid een waskrijtje was en ik er een wikkel omheen mocht doen met de naam van de kleur erop, dan weet ik hoe ik die zou noemen – dinosaurushuid. Vroeger dacht ik, zonder er echt bij na te denken, dat ik wist wat voor kleur dat was. Maar dat was lang geleden, voordat ik wist wat ik nu weet over dinosaurushuid en over de waarheid.

Uit: Ben zo terug, Sarah Weeks, Lemniscaat.

Geef een reactie

