lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Oneerlijk

Een reactie plaatsen

We denken er heel weinig over na, staan er zelden bij stil, maar niemand kan eraan ontsnappen. Soms zien we het helemaal niet aankomen en slaat het ons keihard in het gezicht. Zoals gisteren.

Lief stuurde mij ’s morgens een sms vanop het werk. “B. is dood. Hartaderbreuk.”

B. is een collega van Lief. Ik ken hem enkel uit Liefs verhalen, maar ben toch geraakt door dit nieuws. Dan denk ik aan zijn vrouw en kinderen en vraag ik mij af hoe ze dit te boven moeten komen…

Soms lijkt het allemaal zo oneerlijk.

Geef een reactie

