lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Tweezaamheid

Een reactie plaatsen

Het kan me soms echt overvallen hoe vreselijk graag ik Lief, mijn allerliefste, zie. En hoe geliefd ik mij voel. En dan kan ik tranen in mijn ogen krijgen, van puur geluk.

Dan vraag ik mij iedere keer weer af waarom ik mij vroeger zo ongelukkig liet maken, maar dan bedenk ik ook dat dat ongeluk misschien nodig was om mij te maken tot wie ik nu ben.

Misschien besef ik daardoor nog eens extra goed wat voor een gelukzak ik nu ben en misschien kan ik ons, onze tweezaamheid, daarom zo koesteren.

Ja, de toekomst ligt open en voor ’t eerst in mijn leven ben ik er niet bang voor.

Geef een reactie

