lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

(wijvenweek) Shopping Queen

Een reactie plaatsen

Goh, ik dank de goden nog altijd dat ik op een dag ontdekte dat shoppen gewoon online kan. Sindsdien zul je mij zelden fysiek in een winkel aantreffen. Shoppen is tijdverlies en solden zijn om de zenuwen van te krijgen.

En trouwens, vind je ook niet dat spiegels in pashokjes vervormen? Om helemaal slechtgehumeurd van te worden! Dan probeer ik het allemaal liever thuis uit, voor mijn eigen spiegel, waar ik lang en slank in lijk…

De enige winkels waar ik eindeloos in kan blijven rondlopen, zijn boekenwinkels.

It’s all about priorities!

Geef een reactie

