lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Pluis² (2)

2 reacties

Het dilemma heeft zichzelf opgelost: het allerschattigste Birmaantje met de allerschattigste naam heeft een nieuw gezin (mama, papa en twee dochters van veertien en vijftien) en een nieuwe thuis gevonden.

Ergens vind ik het jammer. Maar toch ook weer niet: ik ben er namelijk van overtuigd dat ze daar veel aandacht zal krijgen! De dochters waren hélemaal weg van haar.

En waarschijnlijk had ik Lief toch niet kunnen overtuigen om een derde haarbol in huis te nemen (ik probeer het al twee jaar).🙂

2 thoughts on “Pluis² (2)

  1. Moeilijk zoiets, hé?

    Hier (op de wei) zijn al een aantal keren poesjes achter gelaten. Ik zou ze dan ook zo graag willen houden, maar je kan ze niet allemaal houden natuurlijk..

  2. Oef… dan kan je stoppen met jezelf schuldig te voelen…!

    Ik heb geprobeerd om Vriend te overtuigen om een mini-dwergkonijntje (een dwergdwergkonijntje) te adopteren… lukt me ook niet…

Geef een reactie

