lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Denis Nowé

10 reacties

Het lijkt eeuwen geleden dat we kaartjes reserveerden voor het optreden van Denis Nowé van vanavond. Ik keek er maanden naar uit en was ervan overtuigd dat ik er zeker zou bij zijn… om er vanavond uiteindelijk dan toch niet te kunnen bij zijn.

Ik ben moe en lastig, weet me geen houding te geven (letterlijk en figuurlijk) én mijn katheder zit slecht en doet zeer (misschien trek ik hem er vanavond nog wel uit).

En ik ben slechtgezind. Omwille van al het voorgaande.

En nu ga ik zwijgen. Kwestie van niemand weg te jagen met mijn gezaag…

10 thoughts on “Denis Nowé

  1. Ik heb natuurlijk helemaal niks te klagen in vergelijking met jou. Soms is het gewwon eventjes teveel. Ook voor jou gaat de zon weer schijnen.. daar ben ik zeker van!

  2. Zita,
    Ooit komt er een tijd dat je terugkijkt op deze periode en beseft dat je er ook goede herinneringen aan over hebt gehouden, daar ben ik zeker van.
    En wat dat zwijgen betreft: ik lees je posts graag, en als jij zin hebt om het te hebben over minder aangename dingen, dan is dat misschien omdat je dat een beetje oplucht?

  3. blijven schrijven jij! Dat lucht jou op en het stoort volgens mij helemaal niemand, echt niet. Ik blijf terugkomen, tot in der eeuwigheid, amen🙂

    Sterkte meisje!!

  4. Sterkte Zita, je komt er wel. Iedereen heeft zijn dipjes, maar jou kennende kom je er zeker weer bovenop.

    Knufje,

    Myst

  5. Hopelijk voel je je vandaag weer beter. Steeds proberen het hoofd hoog te houden. En tegen ons mag je zagen zoveel je wil, als het maar oplucht! Daarvoor zitten we hier. Bloggers in goeie en kwaaie dagen!
    Kop op meid!
    *bemoedigend schouderklopje uit Brugge*

  6. Schrijven lucht op denk ik, dus blijf maar gaan…ik blijf alvast lezen!

  7. Inderdaad, schrijf het er maar af. Wij (of ik toch al zeker) zijn graag jou pispaal. Met plezier.
    @Elke: bloggers in goede en in kwaade dagen. Hoe kom je er op:)

  8. ah meid, indulge yourself in dit stomme gevoel. Laat u maar nekeer goed gaan, daarvoor zijn wij hier😉
    Alls gaat voorbij, niets blijft duren…
    Als ge maar van alles blijft genieten, ook van de rotmomenten. Als je dit begrijpt, dan zit je goed😉

  9. Verdorie, dit lees ik niet zo graag, nu ik uit Frankrijk aan kom rollen…

    Schrijf je frustraties maar van je af… zet heel luid een cd’tje op en zing kattenvals mee…

    Hopelijk voel je je al heel wat beter?

Geef een reactie

