lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Stil

12 reacties

Het trouwfeest wreekt zich. Gisteren voor ’t eerst naar de nieuwe fysio geweest en ook dat is mij niet zo goed bevallen. Ik weet mezelf (letterlijk) geen houding meer te geven (lang leve de laptop). Vanmiddag mag ik terug.

Omdat ik het hier niet steeds over hetzelfde wil hebben, omdat ik niet in gezeur en gezaag wil vervallen waar niemand iets aan heeft en ikzelf nog het minst (stay positive), omdat ik even geen zin meer heb om het weinige dat gebeurt als reuzespannend voor te stellen en mezelf en jullie een rad voor ogen te draaien, omdat ik in mijn hoofd in cirkeltjes blijf ronddraaien en de uitgang niet vind, doe ik er even het zwijgen toe.

Even maar.

12 thoughts on “Stil

  1. Even stil kan deugd doen…tot gauw!

  2. Ik hoop dat je snel terug bent en terug de oude bent. Veel courage!

  3. Hopelijk gaat het snel weer beter.

  4. Geniet van de rust, zowel om je heen als in je hoofd. Kan inderdaad eens deugd doen en is soms eens noodzakelijk.

    Maar niet té lang wegblijven!🙂

  5. Rust maar eens goed uit! Enjoy!

    En hopelijk ben je ook snel weer terug🙂

  6. Hela,
    Hopelijk voel je je snel weer beter !
    Knuffel

  7. ..; als je pijn hebt staat alles in functie daarvan he … en is het moeilijk om nog over leuke dingen te bloggen, maar hey, ’t is niet daarom dat je niets meer mag posten hè, nekeer zagen kan deugd doen😀
    en hopelijk voel je je snel weer beter!!

  8. Ik duim dat je je snel weer lekker voelt. Houd de moed erin!

  9. Ik snap perfect hoe je je voelt.
    Als je wat dichterbij woonde, kwam ik je eens opzoeken.
    *knuffel*

    Kaatje.

Geef een reactie

