lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Uit bed klappen

Een reactie plaatsen

Ik slaap tegenwoordig nogal onrustig, word vaak wakker, doe hele vertellingen in mijn slaap, wriemel en wrikkel en droom de gekste dromen.

Die nacht schrok ik wakker van Liefs geroep. Hij had blijkbaar ergens pijn.

Toen ik me heel moeizaam uit de greep van mijn diepe slaap wist los te rukken, besefte ik dat ik Lief aan het bijten was. In zijn schouder. En eigenlijk best hard, als ik het zo achteraf bedenk.

Geen idee wat ik aan het dromen was, maar hilarisch was het wel.

Geef een reactie

