lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Help!

11 reacties

Vandaag vastgesteld dat de pyjama’s en slaapkleedjes die ik heb ofwel nogal versleten (nog goed voor tussen onze eigen lakens, maar niet geschikt voor andere ogen dan die van mijn Lief) ofwel ietsje te bloot zijn om mee te nemen naar het ziekenhuis. Winterpyjama’s heb ik genoeg (in alle soorten en stoffen, want ik ben nogal een koukleum). Zomerpyjama’s nauwelijks.

Vanmiddag dus maar ’n paar winkels gedaan, maar zonder succes. Logisch ook: de zomer zit er haast op en de solden zijn achter de rug. Wat achterblijft zijn vreselijk ouderwetse, druk bebloemde tentzeilen die zelfs mijn 80-jarige oma niet aan zou willen. Van de leuke spullen bleven alleen de niet-courante maten over, en dus geen S en M meer.

Iemand enig idee waar ik this time of year nog iets leuks zou kunnen vinden tegen een schappelijke prijs? ’t Is dat ik toch ’n beetje proper voor de dag willen komen hé!

😀

Update: Ik heb mijn gading gevonden bij Hunkemöller. Ik ga dus niet in affronten vallen.

11 thoughts on “Help!

  1. Ik deed altijd leuke joggingbroeken en t-shirts aan. Dan had ik ook niet meteen een ‘ziekenhuis’gevoel en toch beweegt het gemakkelijk wanneer je, krom van de pijn, in je bed ligt en men allerlei minder leuke handelingen moet uitvoeren.

  2. In de Zeeman hebben ze altijd leuke pyama’s van betty boop, snoopy, … Zo blijft het een beetje gezellig …🙂

  3. Voor degelijke slaapkledij moest je eens kijken bij de online-shop van Esprit, je vind een link op mijn blog. Wat levering betrefd, dat word altijd probleemloos geleverd bij een kialashop of rechtstreeks bij jouw thuis en het voordeel is pas betaling nadat je het gepast heb en kostenloze retourzending als het niet past mits dat je de klever die erbij zit erop kleeft🙂 ik heb al heel veel besteld bij Esprit en de leveringen zijn altijd probleemloos verlopen, super gewoon! De link vind je op mijn blogje rechts bovenaan.🙂

    Ik heb effectief ook op de Espritsite gekeken (ben ook nogal fan), maar toen bedacht ik dat ik er ’n beetje laat mee was. Je moet toch op ’n (week)dag of drie, vier rekenen als je via de site bestelt en die tijd is er niet meer (dinsdag word ik opgenomen).

  4. ‘k Weet niet waar je woont, maar bij MAKRO (in Deurne,o.a.) vind je altijd zomerpyjama’s. Niet de meest super mooie maar wel gewoon mooi en zeer schappelijk van prijs (rond de 10 euro meestal)

    Liefs!

  5. Ewel, ik ging net hetzelfde zeggen. Je hebt van die goedkope sportwinkels waar ze nog leuke spullen hebben.

  6. Ik vond gisteren een katoenen kleedje in de h&m. Ideaal als slaapkleedje!

  7. Womens Secret, zalig gerief hebben ze daar, je ziet soms zelfs het verschil niet tussen een pijama en dingen die je ook gewoon overdag (thuis dan wel) kan dragen.

    Ik ben eens op de website gaan neuzen en die hebben inderdaad zalige dingen! Bedankt voor de tip!

  8. H&M, Hema, Zeeman zouden je moeten kunnen helpen.
    Training vind je makkelijk en zowel goedkoop als duur maar hou er rekening mee dat daar de elastiek meestal dikker is en als je daarop ligt ambeteerd dat na een tijdje (ervaring). aanraders zijn ook leggings, en die kan je dan gewoon combineren met t-shirts.

  9. Maak ze gewoon zelf! Eerste les. Slaapkleed en pyjama. Poepsimpel.

  10. oei, moest ik nu naar ’t ziekenhuis moeten is dat een probleem, ik slaap altijd in mijn blootje (alleen in de winter doe ik skikousen aan, hahaha) .. ik dacht te zeggen Hunkemöller maar je vond het zelf al😀

  11. Gelukkig heb je er al eentje gevonden! Tis inderdaad niet makkelijk om zo’n dingen nu nog te zoeken. Je valt dus zeker niet in affronten.

Geef een reactie

