lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

R.I.P.

5 reacties

Mijn haardroger is zonet naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Hij blies zijn laatste adem in de vorm van een rookpluim uit en lag toen levenloos in mijn rechterhand te stinken.

Na tien jaar trouwe dienst kan ik daar wel mee leven, al had zijn timing iets beter gekund: aan het einde van de droogbeurt bijvoorbeeld (nu lig ik hier met natte haren). Of gewoon twee weken later, als ik zelf weer kan sterk genoeg ben om er mij een nieuwe te gaan kopen.

Anyway, may he rest in peace.

5 thoughts on “R.I.P.

  1. Oei, ‘k ben weer veel te lang niet meer in Blogland geweest. Allez, je hebt de operatie overleefd, da’s duidelijk… ben benieuwd naar je revalidatieproces. HOpelijk gaat het beter dan met je haardroger hΓ¨! πŸ˜‰

  2. Ai, ik verzorg mijn haardroger supergoed. Maar in elk geval heb jij nu het gedroomde excuus voor een bad hairday!;-)

  3. Heb ik ook eens voorgehad, een luide knal, een vlam er vanachter uit en dat was het dan…bye bye haardroger. :-/

    Sindsdien heb ik een soort van angst voor haardrogers gekregen want het is toch serieus verschieten als je dat eens meegemaakt hebt. Ik gebruik ze nog maar enkel in geval van nood en dat is als mijn diepvries ontdooid moet worden, dan is zoiets echt wel handig. πŸ™‚

  4. hee, beter dat hij zo sterft dan met een ferme knal en een vonk (zoals de mijne)

Geef een reactie

