lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Nooit meer

1 reactie

Tijdens het laatste jaar van mijn laatste opleiding, vroeg ik mij af wat mij in godsnaam had bezield om na mijn bacheloropleiding nog een master aan te vangen. Het kon niet anders of ik had toendertijd in een vlaag van absolute zinsverbijstering gehandeld. Het stak mij met andere woorden, na zeven jaar studeren, dik tegen. Ik sleepte mij door mijn laatste jaar en liet na mijn laatste examen aan iedereen die het wilde horen een luide en vastbesloten “Nooit meer!” horen.

Die “Nooit meer!” heeft welgeteld anderhalf jaar geduurd. En toen begon ik weer na te denken en plannen te maken. Vanaf 13 september ga ik die plannen ook in de realiteit omzetten. Vanaf dan ga ik mijn zaterdagen op de schoolbanken slijten. Da’s althans het plan. Laat ons hopen dat mijn lijf tegen dan ’n beetje wil meewerken.

Anyways, terug naar school en ik kijk er, net als een kind dat twee maanden vakantie veel te lang vindt, enorm naar uit!

One thought on “Nooit meer

  1. Pingback: Eeuwige studente | lentebloem

Geef een reactie

