lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Sapvasten

5 reacties

Van het goede gevoel dat ik aan mijn sapvastenkuur overhield, blijft sinds mijn operatie maar weinig meer over. Door de vele medicatie die ik de afgelopen weken moest nemen, speelt mijn maag weer gigantisch op en wordt de ene zware migraineaanval door de andere gevolgd. Mijn concentratie is onbestaand en ik voel mij gewoon algemeen bijzonder mottig en energieloos. Ik slaap bijzonder onrustig, droom de engste dromen en heb ’t gevoel terug bij af te zijn. 

Tijd om er iets aan te doen dus! 

Aangezien ik mij de walgelijke smaak van het zuurkoolsap nog net iets te goed herinner (ik krijg spontaan wurgneigingen), zie ik het niet zitten om weer de hele kuur te volgen. Ik heb echter “ontdekt” dat de flessen groentensap van Mannavita, het merk van de sapvastenkuur die ik heb gevolgd, ook afzonderlijk te koop zijn. Bovendien bestaan er ook andere smaken dan de sappen die in het pakket zaten.

Dat opent perspectieven, nietwaar?

5 thoughts on “Sapvasten

  1. succes met de kuur! Ik zou het niet kunnen🙂

  2. Moet je eens berkensap proberen, opgelost in water is het goed te drinken:-)

  3. Ik leef mee. Drinken echter…

  4. @ tijdtussendoor:

    Klinkt interessant. Zou gauw ik kan eens in de natuurwinkel binnenspringen!

  5. mja.. I wish I could. Maar ik moet knabbelen, alleen op sapjes hou ik het niet uit, vrees ik.

Geef een reactie

