lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Droomauto

10 reacties

Van wat er met ons spaargeld zal gebeuren nu de beurzen over de rooie gaan, liggen Lief en ik niet echt meer wakker. Mocht het compleet fout aflopen, zien we ons geld vroeg of laat wel terug. Of ook niet en dan zal ík waarschijnlijk over de rooie gaan.

De rest hebben we ’n paar weken geleden in een nieuwe auto geïnvesteerd. In een hippe, übercoole, uiterst zuinige Toyota Yaris nog wel!

🙂

10 thoughts on “Droomauto

  1. Ben ik effe content dat je niet voor een range rover gekozen hebt…😉

  2. Proficiat met de aankoop🙂

  3. woohoow!🙂
    welke kleur? post eens een foto!

  4. Mijn schoonouders hebben dezelfde auto.
    Cool bakske!
    En net dezelfde reactie als van Elke: oef, gene vervuilende SUV.

  5. Proficiat, leuke aankoop!!! Mijn wederhelft heeft ook nog een Yaris gehad, maar die helaas total loss gereden, hij heeft er nog altijd spijt van!

  6. Ik ben supercontent van de mijne! Nog nooit miserie mee gehad (enkel met de carrosserie maar zo gaat dat als ge af en toe ne stuik zet🙂 )

  7. Ik heb er eentje sinds februari en ik ben gewéldig content! Goeie keuze!

  8. Hier doen we het onder andere met een Toyota Corolla Verso. Zuinig beestje. De slogan ‘My Toyota is van plastic’ maakt hier geen schijn van kans😉

  9. rijdt goed en is makkelijk om te parkeren hé en je hebt er toch veel ruimte in, jaja ook ik ben sinds bijna 9 jaar een Yaris driver !!!

  10. Die kunnen ze je al niet meer afpakken. Spaargeld investeren dus, da’s de oplossing. Tenminste… als je spaargeld hebt, HAHAHAHAHA!

Geef een reactie

