lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Kluns

Een reactie plaatsen

Ik was gehaast.

Zo snel als mijn lijf me toeliet, stapte ik uit de auto en sloeg het autoportier met een knal achter me dicht. Dat was althans het plan. Ik was namelijk minder snel weg dan ik had gedacht en mijn rechterbeen stond nog ergens in de weg waardoor het autoportier erop knalde.

Gevolg: halverwege mijn rechterkuit loopt nu een tien centimer lange snee die vrolijk omringd wordt door een knoert van een blauwe plek.

šŸ™„

Geef een reactie

