lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Weerstand

2 reacties

Behalve voor ’t mankement dat je aan de ziekenkas doet belanden, is ziekteverlof voor niets goed. Voor niets, zeg ik u! Niet voor het geheugen. En al helemaal niet voor het immuunsysteem.

Sinds ik weer ga werken en weer tussen de mensen kom, heb ik achtereenvolgens iets buikgriepachtigs, een verkoudheid en nog een verkoudheid gehad. Ik, die normaal zelden ziek ben, en daar trots op was.

Leutig dat dat trouwens is, dat “ziek” zijn. Die laatste verkoudheid ben ik nog volop aan het uitzieken. Ik lijk wel ’n kind dat voor ’t eerst naar de crèche/het virussen- en bacteriënnest trekt.

Soit, er zijn ergere dingen dan een kop vol snot, nietwaar?

2 thoughts on “Weerstand

  1. er zijn idd ergere dingen… maar ook veel leukere! Hopelijk ben je snel weer gewoon aan alle bacterietjes in de lucht!

  2. Ik moest idd ook direkt aan de kindjes in de crèche denken. Of de eerste schoolweken…

Geef een reactie

