lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Reikhalzen

Een reactie plaatsen

Voor veel mensen is de eindejaarsperiode een leuke periode. Voor mij niet. Niet dat ik daar een specifieke reden voor heb. Niet dat ik er weemoedig en depressief van word. Helemaal niet!

Ik denk dat het gewoon in mijn karakter ligt. Ik ben nogal ongeduldig van aard. En ik ben een typische ram in dat opzicht dat ik me altijd vol enthousiasme op iets nieuws smijt om er dan tegen het einde ’n beetje de brui aan te geven en haast met tegenzin iets af te werken. Ik maak het wel af, maar liefst begon ik alweer aan een nieuw project.

En dat is met het jaar niet anders. December is er precies ’n beetje te veel aan. De ongeduldige ik staat trappelend te wachten tot het nieuwe jaar begint. De ongeduldige ik wil die nieuwe agenda al gebruiken, wil nieuwe plannen maken, wou gewoon tout court dat het al 2009 was en het rotjaar dat 2008 eigenlijk wel was en dat grotendeels aan me voorbij ging, achter zich laten.

Dat het dus maar gauw 2009 is!

Geef een reactie

