lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Kopstoot

Een reactie plaatsen

Ik werd wakker van Liefs gewriemel en gewroet en lag in het donker te staren. Mijn ogen wenden aan het donker en na enkele minuten kon ik de contouren van onze slaapkamermeubels onderscheiden.

Ik lag nog steeds te staren en ondertussen ook te denken, toen Lief nog onrustiger werd, in een ruk rechtop ging zitten en zich weer liet vallen. Met zijn hoofd pardoes op het mijne.

Hij werd zowaar zelf wakker van de knal, ging netjes weer op zijn hoofdkussen liggen en viel prompt weer in slaap. Ik lag nog even naar de sterren te kijken die ik in het donker voor mijn ogen zag, deed vervolgens mijn ogen dicht en breide een vervolg aan mijn nachtrust.

Bleek dat hij had gedroomd dat hij aan het voetballen was en met een kopbal een doelpunt wilde scoren…

Geef een reactie

