lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gelukkig nieuwjaar!

Een reactie plaatsen

Eindelijk is het zover! Eindelijk is 2009 begonnen en mag ik mijn nieuwe agenda volop in gebruik nemen. Eindelijk is de langverwachte nieuwe start er!

Dat 2008 voor mij niet zo’n geslaagd jaar was, staat hier al in ’t lang en in ’t breed verteld. Het nieuwe jaar komt dan ook als geroepen: ik heb ’t gevoel dat ik nu definitief een hoofdstuk kan afsluiten en iets nieuws kan beginnen. 2008 was het rugjaar. 2009 wordt het jaar waarin ik dit hele ruggedoe een plaats probeer te geven en niet langer toelaat dat het mijn doen en laten, mijn leven, beïnvloedt. Of toch niet te hard, want een miraculeuze genezing zit er voorlopig nog niet echt in.

Jullie, mijn lieve lezers, wens ik een hartverwarmend, gelukkig en bovenal gezond nieuw jaar toe!

Geef een reactie

