lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Stokje

Een reactie plaatsen

Uit verschillende windrichtingen kreeg ik (ondertussen alweer een eeuwigheid geleden) een stokje toegeworpen. De opdracht luidde: vertel zes onbenullige zaken over jezelf en gooi het verder naar zes andere bloggers.

Well, here they come:

  • Ik drink mijn glas nooit helemaal leeg, maar laat onbewust altijd een bodempje drank staan.
  • Ik babbel in mijn slaap.
  • Ik babbel graag en veel, maar kan ook heel erg stil zijn.
  • Ik zit altijd vol plannen en stel streefdoelen om mezelf te motiveren ook minder leuke dingen te doen, al durf ik die minder leuke dingen ook wel eens eeuwig uitstellen…
  • Mijn lievelingsgerecht is hutsepot (à la Mama) met worst.
  • Ik heb geen last van een ochtendhumeur (zelfs niet na de zoveelste slapeloze of slechte nacht op ’n rij), maar word wel kregelig van de zeldzame middagdutjes die ik doe.

Geen idee waar dit stokje al heen werd geslingerd. Wie het nog niet had en het wil, komt het maar halen!

Geef een reactie

