lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Kluns

Een reactie plaatsen

De wekker liep af. Ik stond op, liep in het donker richting gang en knalde tegen de kast die daar al een eeuwigheid staat. Mijn been kleurde blauw en ik wist meteen dat het mijn dagje niet zou worden.

Ik keek dus keihard uit mijn doppen om, behalve die blauwe plek op mijn been, geen andere brokken te maken. De hele dag was ik op mijn hoede en ik kon verdere rampen vermijden.

Alleen ’s avonds verslapte de aandacht even. En dus verbrandde ik mij aan mijn strijkijzer…

Geef een reactie

