lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Madman

5 reacties

Na het werk stapte ik in de auto en begon aan mijn rit huiswaarts. Het stormde. De weg lag bezaaid met takken en af en toe zag ik er nog eentje losgerukt worden van een boom en de lucht invliegen.

Ik stak de radio aan, want het was bijna 13u. Tijd voor het nieuws dus. Eén hoofdpunt maar, één onvoorstelbaar hoofdpunt.

Het zal je (klein)kind/vrouw/moeder maar zijn… Mijn hart en ogen vulden zich met tranen en ik werd stil. Héél stil.

5 thoughts on “Madman

  1. Ik werd er misselijk van. Kon er vannacht zelfs niet door slapen, bah.

  2. Ik las het op internet en ik heb ook moeten wenen …
    Vreselijk.

  3. Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten.
    Eigenlijk kan ik het gewoon niet geloven.
    Hoe kom je dit in godsnaam te boven?

  4. stil zijn is het enige dat kan… wat moet je zeggen?

  5. Ben er ook niet goed van… en nu zou blijken dat die wacko 2 weken geleden ook al toesloeg. Heel vies

Geef een reactie

