lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

De klok tikt…

Een reactie plaatsen

Net een sms’je van ex-klasgenoot en goeie vriend J. gekregen dat hij vader is geworden van een stevige zoon.

Ik in de wolken voor hem en doodblij… maar toen stak het toch ’n beetje: mijn vriend(inn)en en leeftijdsgenoten krijgen baby’s, ik kreeg mijn “ruggedoe”…

Lachend zei ik dat laatste luidop tegen Lief, tot ik besefte dat het nog waar is ook. En dat baby’s – als ik ’t dokteradvies opvolg en mijn gezond verstand gebruik – er voor ons nog eventjes niet inzitten…

En toen liet ik er even het hoofd bij hangen.

Geef een reactie

