lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gefaald

Een reactie plaatsen

… en niet zo’n klein beetje. Ik was mijn goeie voornemens zelfs hélemaal en ronduit vergeten!

Wanneer ik een boekenwinkel binnenstap of ergens boeken zie liggen, ben ik gewoon verloren. ’t Is trouwens niet dat ik zo vaak een boekenwinkel binnenstap, maar ik kan er toch ook niet aan doen dat De Standaard Boekhandel tegenwoordig een boekenstand heeft in de Fun? En al helemaal niet dat ze boeken verkopen bij Carrefour!

Wie wil er nu trouwens eerst maanden op een wachtlijst van de bibliotheek staan en ’t hele dorp een boek laten lezen alvorens het zelf te lezen? Not me!

Les excuses sont faites pour s’en servir, nietwaar?🙂

Geef een reactie

