lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Kaboem

Een reactie plaatsen

Ik moest dringend naar het toilet, zocht zo snel ik kon mijn weg door de living, door de donkere keuken, om abrupt stil te vallen door een sliding van jawelste: de vaatwas heeft het weer eens begeven en daardoor stond de keuken onder water. Dat zie je helaas niet in het donker (voel je echter des te beter) en de combinatie met blote voeten is dan ook vrij nefast.

Ik viel pardoes op de knie van mijn goede been en koppelde er jammer genoeg ook een lendenslag aan. Ik wist dus niet zo direct hoe ik recht moest geraken en vrees de gevolgen morgen. Voorlopig bonkt alleen mijn knie en wringt mijn rug wat meer dan anders tegen.

Dit voorval betekent jammer genoeg het doodvonnis van onze vaatwas. Die gaat morgen de deur uit! Dit was een nuk te veel, maar wie kan ’t de machine kwalijk nemen na 16 jaar trouwe dienst, nietwaar?

En nu gauw op zoek naar ’n nieuw exemplaar. ’t Leven is namelijk meer dan afwassen alleen!

Geef een reactie

