lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Fragiel

1 reactie

Gisterenmiddag op weg naar de les een hoopje schroot getakeld zien worden. Blijkt dat de chauffeur het ongeval niet heeft overleefd… Dinsdag dit gezien en dat spookt ook nog altijd door mijn hoofd. Donderdag over de verongelukte studenten in Moortsele gelezen en gisteren dit artikel gelezen. Vrijdag (de 13e, ja) zelf een kat die zich vanuit het niets onder mijn wielen stortte, doodgereden, waardoor ik al ’t hele weekend van mijn melk ben. Ik kon er niets aan doen, reed amper 30 km/u, kon niet stoppen of uitwijken, maar voel er mij zo rottig bij… Het had maar eens een onstuimig kind moeten zijn…

Ik zie het eerlijk gezegd niet erg zitten om morgen weer achter ’t stuur van mijn auto te kruipen…

One thought on “Fragiel

  1. Ik ken het gevoel. Iemand uit mijn omgeving is recent verongelukt waardoor ik me zelf sowieso al een stuk kwetsbaarder voel. En dan dit weekend een heel gevaarlijk en idioot manoeuver uitgevoerd (al kon ik er in feite weinig aan doen). Een halve seconde verschil en ik had iemand zijn leven op mijn geweten.

    Trouwens ooit al eens een onstuimig kind onder de wielen gehad ook… En dan mag het nog zo hard de schuld zijn van dat kindje, je voelt je extreem schuldig. Het is toen gelukkig goed afgelopen…

    Enfin, op zich niet slecht om af en toe met je neus op de gevaren gedrukt te worden. Maar leuk is idd anders!

Geef een reactie

