lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Die eet (of net niet)

Een reactie plaatsen

Als je een soortement reünie waar je graag naartoe was gegaan, aan je voorbij laat gaan omdat je je schaamt over hoe je eruit ziet (véél kilo’s zwaarder dan 10 jaar geleden) en geen zin hebt om het hele rugverhaal (de reden van die kilo’s) te vertellen wegens dat daar na bijna twee jaar toch niemand (meer) in geïnteresseerd is en je geen medelijdende blikken hoeft, is ’t hoogtijd om er iets aan te doen.

Ik wil mijn dertigste verjaardag met veel minder kilo’s om het lijf vieren. Mijn timing kon uiteraard wat beter dan december: sinterklaas, Liefs verjaardag, de kerst- en nieuwjaarsperiode met de aanstormende schrans- en eetfestijnen. Gelukkig sloeg Sinterklaas mij dit jaar al over (ik zal stout geweest zijn zeker😉 ) en was Liefs verjaardag vrij sober. Al wat ik nu trouwens al afval, kom ik tijdens de feestdagen alvast niet bij.

Nog 10 kg te gaan!

Geef een reactie

