lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Koud

1 reactie

Dat het koud is, zeg ik u!

Toen ik vanavond mijn bureautje, dat momenteel het centrum van mijn bestaan vormt, binnenstapte, stelde ik vast dat het daar toch wel de volle 3 graden warm was. Ik was bijna terstond weer naar beneden gevlucht, ware het niet dat ik mij beter afzonder als ik moet blokken.

Soit, ondertussen is het hier een aangename 16,3 graden. Voordeel is dat ik bij deze warmte – doodmoe als ik ben – alvast niet loom en moe ga worden, maar wel alert en vinnig blijf. Ik bedenk ondertussen dat ik hier tegen volgende winter écht wel weg zou willen zijn, maar dat we daar dan wel iets meer voor gaan moeten doen dan overschakelen naar een vrek- en spaarmodus.

Gelukkig worden de dagen deze maand al ruim een uur langer en is het bijna weer lente en zomer, zei de optimist!

One thought on “Koud

  1. Pingback: Sneeuw | lentebloem

Geef een reactie

