lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Sneeuwmannetje

Een reactie plaatsen

sneeuwmanToen ik op Saars blog een allerkoddigst varkentje ontdekte en merkte dat er nog meer van dat schoons te fabriceren valt, nam ik terstond mijn haakpen ter hand en zette ik mij aan het werk. Mijn eerste projectje is een sneeuwman, gevonden op Tender Feelings.

Ondertussen heb ik de haakmicrobe weer hélemaal te pakken (ik ben en passant ook een sjaal aan het fabriceren). Niets beter om de mallemolen in ’n mens zijn hoofd even stil te zetten… en op plannetjes te broeden.

Later meer over die plannetjes wegens nu geen tijd: ik moet haken! 🙂

Geef een reactie

