lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Echt geen ochtendmens

Een reactie plaatsen

Ik stond op, voerde mijn hele ochtendritueel uit, gaf onze haarbollen een aai over hun bol, nam mijn werktas en sleutels en trok de voordeur achter me dicht.

Ik liep richting garage, stapte langs de deur in de poort binnen, stak het licht aan en begon de poort (soort harmonicadeur) open te sleuren… toen het me ineens daagde dat ik helemaal nergens tegenaan was gebotst en dat er precies zoveel plaats in de garage was.

Ik keek achter me, de garage binnen, en zag géén auto. Ik keek voor me en daar stond mijn bolide, netjes langs de stoep geparkeerd… buiten, as in niet in de garage, daar waar ik hem de avond ervoor zelf had geparkeerd. Ik was er zowaar netjes langs gelopen op weg naar de garage.

Het douche-incident was dus geen alleenstaand geval: ik ben écht geen ochtendmens.

Geef een reactie

