lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

(sapvasten) Jaargang 3, dag 3

Een reactie plaatsen

Dag 3 kabbelde rustig voorbij.

Nog steeds geen honger, maar wel goesting om ergens mijn tanden in te zetten, zoals in die zongedroogde tomaatjes met basilicum die ik daarnet in een niet nader te noemen supermarkt zag staan. ’n Beetje masochistisch om midden in de kuur boodschappen te doen, dat wel. ’t Was echter de enige avond waarop we boodschappen konden doen voor onze opbouwdagen.

Voor de rest is er niet veel veranderd. Ik ben sowieso al een koukleum, maar nu heb ik ’t wel hard zitten. Mijn interne thermostaat werkt nog altijd niet naar behoren: ik ben met momenten enorm rilachtig (zoals nu), maar bij momenten heb ik ’t dan weer vreselijk warm. Door die schommelingen -waar ik de vorige jaren geen last van had (toch niet dat ik mij herinner)- heb ik mij wel voorgenomen de kuur volgend jaar weer in de zomer te doen. Dan kan ik mij tenminste weer opwarmen aan ’t zonnetje.

Opvallendste kenmerk van vandaag was dat alles rood kleurt en dat mijn zweet ’n wreed rare geur heeft. Nu niet dat ik van nature zo’n zweetkous ben, maar ’n mens krijgt het toch warm op een hometrainer. Én nog: ik heb al drie dagen geen migraine of enige andere vorm van hoofdpijn. Euforisch word ik daarvan.

Morgen sapvastendag 4 in combinatie met werken.

Geef een reactie

