lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

(sapvasten) Jaargang 3, dag 4 en 5

Een reactie plaatsen

Ondertussen zijn we weer twee dagen verder en verloopt alles nog steeds zoals het moet.

Ik krijg het wel steeds kouder en raak steeds minder opgewarmd. Vorige nacht viel ik in slaap met warme voeten, maar werd ik midden in de nacht wakker met twee ijsklompen en de daver op mijn lijf. Ik heb me dan maar in een bolletje gerold en ben wat dichter tegen Lief aangekropen. Ik blijf het echter vreemd vinden. Tijdens de vorige kuren had ik daar echt geen last van, al vroor het toen natuurlijk ook niet meer dat het kraakte. Dat constante koudegevoel blijft echter ook het enige lichamelijke ongemak waar ik last van heb. Ik heb zelfs nog altijd géén hoofdpijn, kreeg dit keer zelfs geen menstruatiemigraine.

Soit, het eigenlijke sappen zit er na vandaag op voor mij. De dagen zijn echt voorbij gevlogen. Dit pakket bevat, in tegenstelling tot het pakket dat ik eerder gebruikte, sap voor 7 dagen. In wezen zou ik dus nog enkele dagen kunnen verdergaan en ergens wil ik dat wel. Ik ben er echter van overtuigd dat mijn spijsverteringsstelsel nu compleet leeg en gekuist is, dat alle mogelijke schadelijke stoffen er langs de een of andere manier uit zijn geraakt en daarvoor deed ik het ook. Bovendien heb ik niet de ambitie om op het vlak van spierweefsel af te takelen.

Morgen mag ik rustig weer beginnen opbouwen. En of ik uitkijk naar mijn ontbijt van morgen: een appel, waarvan ik dan waarschijnlijk nog maar de helft zal opkunnen! Hij zal echter smaken, daar ben ik zeker van!

Geef een reactie

