lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

101 dingen in 1001 dagen

Een reactie plaatsen

Op 1 maart begon ik een “101 dingen in 1001 dagen“-lijst. Het idee daarvoor haalde ik bij Nadia.

Een van de punten op de lijst was dat ik de lijst diende af te werken, which I just did. En door over dit ogenschijnlijk onbelangrijke feit een post te schrijven, voldoe ik ook nog aan een ander puntje op die lijst.

Om maar te zeggen: ik heb weer iets nieuws gevonden om mij mee bezig te houden, voor ’t geval ik mij ooit eens mocht vervelen.

🙂

Geef een reactie

