lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Stop!

Een reactie plaatsen

Straks neem ik voor het eerst een andere pil, zij het niet meer die Antibabypille zoals ze dat zo schoon in ’t Duits zeggen. Neen, vanaf nu zit ik aan het foliumzuur (en wel daarom).

Laat ons trouwens hopen dat al die jaren pilgebruik mijn hormoonhuishouding niet te veel in de war hebben gebracht en dat de boel gauw normaal draait. De verhalen die ik daarover al hoorde in mijn vriendenkring en die ik op het internet las… Vooral dat lezen zou ik niet moeten doen: het internet is op dat vlak een heel slechte raadgever…

Om maar te zeggen: het magische moment is aangebroken. Wij zijn er klaar voor!

Geef een reactie

