lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Pesto

Een reactie plaatsen

Na jaren pesto uit een potje in mijn gerechten te hebben verwerkt, vond ik het nu toch eens hoogtijd om de groene lekkernij zelf te prepareren. Naar het schijnt is dat een makkie.

En het klopt. Verse pesto maken is bijna net zo gemakkelijk als een potje opendraaien. Als dat potje stevig toe is en mijn handen nat zijn, heb ik daar zelfs Lief voor nodig. Verse pesto kan ik helemaal alleen maken.🙂

Het recept haalde ik hier en het heeft gesmaakt. Het was zo lekker dat ik mij maar eens een grote struik basilicum in de tuin ga zetten, want potjespesto is precies maar flauwtjes naast the real thing.

(En hiermee schrap ik weer een puntje van dé lijst.)

Geef een reactie

