lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

The Insiders

Een reactie plaatsen

Afb035Vorige week kreeg ik een dikke enveloppe van The Insiders in de bus met daarin de campagnegids en maar liefst 30 promotiecodes om uit te delen. Met zo’n promotiecode krijg je 25% korting op een Albelli-product naar keuze. Wie dus een fotoboek van zijn vakantie, een nieuwe schoolagenda of een kalender waarop hij de dagen tot de volgende vakantie kan aftellen wil maken, geeft maar een gil in de reacties.

Zelf ben ik ondertussen begonnen met mijn eigen fotoboek. Het moeilijkst was tot nu toe de selectie van de foto’s die ik erin wilde.šŸ™‚ De rest is aanvankelijk wat zoeken, maar loopt vlotjes. Groot pluspunt vind ik dat je zelf veel kunt beslissen (al kun je het fotoboek ook automatisch laten vullen en er daarna de gewenste aanpassingen aan doen).

Ik ben zelf in ieder geval al benieuwd naar het eindresultaat!

Geef een reactie

