lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Moeilijk geval

Een reactie plaatsen

Ik ben nogal een moeilijk geval als het op handtassen en schoenen aankomt.

In tegenstelling tot heel wat vrouwen beschik ik dan ook niet over een gigantische collectie van beide, omdat ik simpelweg nooit mijn goesting vind. Daardoor verslijten handtassen bij mij dus wel. Daardoor ook liep ik al een hele tijd met een lelijk klein ding rond dat ik cadeau kreeg van iemand die mijn eigen smaak duidelijk niet kent/apprecieert🙂, maar dat ik echter uit noodzaak (een vrouw sleept nu eenmaal een en ander mee en krijgt dat niet in haar achterzak gepropt) toch maar gebruikte.

Sinds gisteren kan ik puntje 66 echter ook van de lijst schrappen.🙂

Geef een reactie

