lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Ziekjes

Een reactie plaatsen

Sinds vrijdag worstel ik met een dikke snotneus, hoofdpijn, keelpijn, nog meer overgeven, koorts en spierpijn. Lees: ik heb ’n lelijk beestje te pakken en ’t is maar moeilijk te bestrijden als je geen medicatie mag nemen. Zaterdag dan maar naar de huisarts gebeld om even te informeren welke medicatie eventueel toch mocht (Dafalgan en Physiomer Sinus) en de rest van ’t weekend in bed/zetel doorgebracht en geslapen, geslapen en nog eens geslapen in de hoop dat ik ’t boeltje kon uitzieken en vandaag weer alive and kicking genoeg zou zijn om te kunnen gaan werken.

Missie mislukt. Ik ben deze ochtend netjes op tijd opgestaan, koorts-die-nog-geen-koorts-was gemeten (37,1° C), gedoucht en toen ik klaar stond om te vertrekken, voelde ik mij eigenlijk alweer zo miserabel dat ik maar naar de praktijk van de huisarts ben gereden in plaats van naar ’t werk, waar ik volgens de huisarts goed aan heb gedaan (koorts kan geen kwaad, zo meent hij, zolang je maar rust). Tegen ’s middags wist ik dat ik dus de goeie beslissing had genomen (38,2° C).

Anyways, ik ga dus nog enkele dagen verder uitzieken.

Geef een reactie

