lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gewroetel

3 reacties

Volgens de gyn zit er een heel beweeglijk kindje in mijn buik (18w zwanger), wat ineens voldoende bewijs is (gesteld dat daarvoor al bewijs nodig was) dat het een kind van haar/zijn vader is: die kan namelijk ook niet stilzitten.

Uiteraard ben ik heel benieuwd wanneer ik dat gewriemel en gewroetel ga voelen. Volgens de nieuwsbrieven van K&G en 9maand.be zou ik al enkele weken beweging moeten kunnen voelen, maar voorlopig blijft het daar stil.

’t Is te zeggen: vorige week voelde ik iets dat ik als nieuw ervaren heb en dat wel voor “opstijgende belletjes”, “plofjes” of “champagnebubbels” kon doorgaan. Alleen… sindsdien niets meer, dus hoogstwaarschijnlijk heb ik me dat gewoon ingebeeld.

3 thoughts on “Gewroetel

  1. Ik voel ook nog zo goed als niks hoor. Heel af en toe voel ik iets, maar dat is dan ook omdat het mijn tweede zwangerschap is, en ik het dus veel beter herken… Ik was me ook al aan het afvragen wanneer ik Emma echt goed en vaak voelde, maar ik weet het ik niet meer…

  2. Och leeeuk! Hopelijk begint het snel opnieuw.🙂

  3. Ik was al 19 weken zwanger toen ik Tristan voor het eerst voelde bewegen. Bij een tweede gaat het sneller, zeggen ze. En ja, hoor, ik voelde op 12 weken al wat kriebelen.

Geef een reactie

