lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

32w 1d

4 reacties

Op 32 weken en 1 dag werd Amedeeke (ik had hier dus warempel eerst de echte naam van onze mini getypt, al goed dat ik nog net wakker genoeg was toen ik het boeltje overlas!๐Ÿ˜ฎ ) op 1960g geschat. De gyn bevestigde nog eens dat alles er goed uitziet en dat het een wriemelgatje is.

Datzelfde wriemelgatje blijkt bovendien ook nog eens bijzonder verstandig te zijn (de woorden van de gyn), want hij (as in: de baby) heeft zich ondertussen netjes gedraaid en ligt daardoor niet meer in stuit. De dag dat ik mij zo miserabel en ambetant voelde, 2 maart was dat, moet dus effectief de dag van “De grote Ommekeer” geweest zijn.

Voor de rest wist ze te vertellen dat hij (again as in: de baby) nog netjes op zijn plaats zit. Mijn eigen gewicht is gestabiliseerd, mijn bloeddruk schommelt nog altijd, maar voor de rest lijkt alles onder controle. Ik vind zwanger zijn ondertussen zowaar weer prettig (al hoeft het toch echt niet langer meer te duren dan de nog voorziene zeven weken).

O ja, en vandaag nog eens nageteld: er staan nog maximum 30 werkdagen op het programma!๐Ÿ™‚

4 thoughts on “32w 1d

  1. Aftellen maar! Blij dat het zo goed met jullie gaat๐Ÿ™‚

  2. Joepie! Wij tellen mee af ;-)! En ondertussen weeral curieuzer naar de naam :)!

  3. Hoera voor de draaiing!! The countdown has begun!

  4. wat een schoon nieuws!
    en wat jammer dat je de boel nog eens overlezen hebt๐Ÿ™‚

    Zeven weken… het lijkt nog een eeuwigheid maar tegelijkertijd vliegt de tijd waarschijnlijk.

    Veel succes alvast!

Geef een reactie

