lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

De droom

Een reactie plaatsen

Zelf ben ik nog altijd niet echt met de bevalling bezig, Lief daarentegen (onbewust) wel. Zo heeft hij er vorige week zowaar over gedroomd en in zijn droom ging ’t er niet bepaald gemoedelijk aan toe.

Ik beviel namelijk ergens te velde in een brandende auto van een heus ei, waaruit dan een baby van toch wel de volle 2 cm bleek te komen, met daaraan een gigantische placenta. Verdere details bespaar ik jullie, maar ’t leek een heus horrorverhaal.

Die namiddag waren we uitgenodigd bij vrienden (op 50 minuten rijden van hier) en nog danig onder de indruk van zijn droom vond hij dat ik “de valies” voortaan maar beter in de auto zette als we ergens naartoe gingen, voor ’t geval het in gang schoot. Ik heb dat idee uit zijn hoofd kunnen praten (de kans dat ik op een paar uur tijd een kind koop, lijkt mij niet vreselijk groot te zijn), maar ik vind het eigenlijk wel ’n beetje grappig: mijn anders altijd zo rustige en kalme Lief begint precies een beetje nerveus te worden.

Wie had dat ooit kunnen denken.🙂

Geef een reactie

