lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Klaar!

10 reacties

Sinds deze morgen zijn we helemaal klaar voor de komst van Amedeeke: sindsdien staan er namelijk enkele dozen bubbels in onze gang te wachten om naar ’t moederhuis verscheept te worden. En zelfs (het grootste deel van) de doopsuikerzakjes zijn ondertussen gevuld geraakt: na een weekend vol harde buiken en pittige steken (voorweeën, aldus de gyn) heb ik mij daar vorig weekend eens mee bezig gehouden. Alle puzzelstukjes liggen nu dus op hun plaats.

Ondertussen ben ik zelfs al enkele dagen met zwangerschapsverlof. Ik geniet van de laatste dagen met de buikbaby en van het zalige weer. Hoewel ik vorige week nog luidop liep te verkondigen dat het voor mijn part nu drie weken mocht regenen (op voorwaarde dat het de rest van de zomer stralend weer zou zijn), ben ik toch blij met de huidige temperaturen. Ik hou niet van binnen zitten, namelijk.🙂

Ik ben zelf heel benieuwd naar wanneer Amedeeke er genoeg van zal hebben. In de dichte familie denkt zowat iedereen dat de baby te vroeg zal komen. Alleen Lief laat mij over tijd gaan. Zelf vind ik komende zondag anders wel een leuke dag om te bevallen: die dag verjaarde oma én het is Moederdag.

Het wachten is dus begonnen.

10 thoughts on “Klaar!

  1. Zo spannend ! En dan word je ’s morgens wakker met de gedachte “weer niks” !

  2. Ik ben echt benieuwd wie van ons twee het eerste gaat zijn! Van mij mag hij nog blijven zitten tot zondag, en dan mag hij ook komen, dus ook vanaf moederdag. Ik hoop dat de zoon een beetje wil luisteren naar zijn moeder!
    Ik duim alvast mee voor een vlotte bevalling voor je!

  3. Overtijd gaan is toch precies in de mode momenteel😉
    Succes met het wachten! Heerlijk spannende tijden komen eraan!

  4. oh dat wachten, die laatste dagen, zeker bij een eerste baby, zo speciaal! Geniet van de stilte voor de storm, de gezonde spanning…het zal nooit meer hetzelfde zijn🙂

  5. Oh ik vind het echt zo vreselijk spannend!🙂
    Zoals hierboven iemand zei: de periode waarbij je elke morgen denkt “weer niets”. Ik begin er zelfs een beetje heimwee naar te krijgen begot😉

  6. Wat vliegt de tijd seg.. Spannend allemaal🙂
    Succes in alle geval he!

  7. olala, tijd vliegt echt… Negen maanden zo voorbij. En nu echt de allerlaatste momenten…

    Ik hoop voor jou vandaag maar bovenal hoop ik op een wreed schoon amedeeken dat gezond en wel goeiendag mag komen zeggen met een pijn die achteraf vergeten kan worden als je dat kleine wonder in de ogen kijkt.

    Ik duim!
    Geniet ervan. Van 2 naar ‘mét 3’… Wauw!

  8. Oooh spannend! Zou vandaag de dag zijn🙂. Wij kijken er ook allemaal naar uit😉.
    Succes!

  9. Spannend!
    Eigenlijk zou je nu toch elke dag een postje moeten plaatsen hoor: “Nog geen baby”, want nu gaat alleman denken dat het zo ver is!
    Nog heel fijne laatste dagen gewenst, rust goed uit en slaap genoeg (je zal het nadien nodig hebben … )
    (zo benieuwd naar de eerste babyfotootjes!)

  10. Ik krijg er ook een beetje heimwee naar, dat aftellen, die lichte stress, dat grote verlangen. Ik begin binnenkort alweer te werken zeg… Geniet er dus maar van met volle teugen. Ik verlang alvast naar het heuglijke nieuws en de eerste foto🙂 En baby of niet, alvast een prettige moederdag! Dikke zoen x

Geef een reactie

