lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Anekdote

2 reacties

In een poging de aandacht van de wallen onder mijn ogen af te leiden en mijn ogen zelf er wat groter te laten uitzien, haalde ik – jawel ik, die er voor de rest gewoonlijk nogal puur natuur bij loop – voor de babyborrel mijn mascara nog eens boven (jawel, ik heb dat). Het doel werd – denk ik – bereikt.

’s Avonds moest ik diezelfde mascara nog van mijn oververmoeide ogen frotten. En daar heb ik zowaar een flesje voor. Alleen zag ik niet meer zo goed uit die oververmoeide ogen en had ik eerst de fles dissolvant in mijn handen. Gelukkig laat mijn reukorgaan mij minder in de steek en raakte de dissolvant niet tot bij mijn ogen (ik mag er niet aan denken😮 ).

Om maar te zeggen: de babyborrel hebben we ondertussen ook achter de rug en die was heel gezellig en geslaagd.

2 thoughts on “Anekdote

  1. Hoe zit het met kleineman, genoot hij ook van de babyborrel? Is het huilen al wat gebeterd?

  2. Een geluk inderdaad dat dissolvant vreselijk stinkt of je zou nogal geka*iet hebben!🙂

    Hier ook benieuwd hoe het met KleineMan ondertussen is…

Geef een reactie

