lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Verkiezingen

Een reactie plaatsen

Je gelooft het nooit, maar een verhuis naar de andere kant van de provincie heeft er niet voor kunnen zorgen dat ik eraan kon ontsnappen, aan de befaamde oproepingsbrief die mij liet weten dat ik de (twijfelachtige) eer had mijzelf weer tot de (on)gelukkigen te mogen rekenen: ik mag morgen nog eens gaan bijzitten.

Misschien moet ik voor 2014 al maar eens uitkijken om ’n reisje te boeken of zo, kwestie van er eens aan te ontsnappen. ’t Is maar dat ik al van veel mensen heb gehoord dat je, eens je zo vaak bent opgeroepen en opgedaagd, er maar moeilijk meer onderuit komt en telkens van corvee bent…

Hm, waar zouden we eens naartoe kunnen gaan?

😀

 

Geef een reactie

