lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Geflitst

Een reactie plaatsen

Vrijdagavond, 17u: eindelijk weekend!

Ik haastte me naar mijn auto en reed weg. Ik kon de verkeerslichten al van ver zien. Ze stonden al ’n hele tijd op groen en ik was er dan ook van overtuigd dat ze zouden verspringen eens ik in de buurt kwam.

Ik had echter geluk: het was nog steeds groen toen ik eraan kwam en ik kon gezwind doorrijden.

Iets tè gezwind, zo bleek, toen ik de dubbele flits in mijn achteruitkijkspiegel zag.

Geflitst! Voor ’t eerst in mijn leven.

Update 18/12/2012: 72 km/u waar ik 70 mocht. Tsss…

Geef een reactie

